News

SHPALLJE PUBLIKE FOR ANGAYHIMIN E NJË MODERATORI/TRAJNERI PËR PUNISHTEN E TRETË DYDYTORE PËR DIZAJNIMIN E PAKETAVE TURISTIKE

Përshkrimi: Ju mirëpresim të aplikoni për postin e Moderatorit/Trajnerit për Punishten e Parë në kuadër të projektit “Discover Dibër and Debar” te financuar nga USAID. Ky projekt ka për qëllim promovimin e potencialeve turistike të zonës dhe zhvillimin e një eksperience të jashtëzakonshme për vizitorët.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
•  Organizimi i sesionit të trajnimit: Përgatitja dhe zbatimi i sesioneve të trajnimit në fushën e dizajnimit të paketave turistike. Sigurimi i materialeve mësimore dhe teknologjive të nevojshme; •   Udhëzimi dhe mbështetja e pjesëmarrësve: Ndihma në kuptimin e koncepteve dhe metodave të dizajnimit të paketave turistike. Përgjigje ndaj pyetjeve dhe ofrimi i ndihmës në zhvillimin e tyre praktik; •  Përcaktimi i detyrave praktike: Vendosja e detyrave dhe projekteve praktike për pjesëmarrësit për të aplikuar njohuritë e fituara gjatë trajnimit në dizajnimin e paketave turistike; • Monitorimi i progresit: Vlerësimi dhe monitorimi i zhvillimit të pjesëmarrësve gjatë trajnimit. Identifikimi i çdo vështirësie dhe ofrimi i ndihmës për të kapërcyer sfidat;
•  Shqyrtimi i dizajneve të paketave turistike: Përcaktimi i metodave dhe kritereve për shqyrtimin e dizajneve të paraqitura nga pjesëmarrësit. Dhënia e komenteve konstruktive dhe sugjerimeve për përmirësime;
•   Krijimi i raportit përfundimtar: Përgatitja e një raporti përfundimtar që përfshin rezultatet e trajnimit, vlerësimin e pjesëmarrësve, dhe rekomandimet për përmirësim të ardhshëm. Raporti duhet të jetë i strukturuar dhe i argumentuar mirë.

Kualifikimet dhe aftësitë e kërkuara: •  Përvojë e mëparshme në fushën e dizajnit të paketave turistike; •  Njohuri të thella në kulturën dhe historinë e zonës së Dibrës dhe Debarit; • Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe menaxhimi ekip; •  Aftësi organizative të shquara dhe aftësi për t’i dhënë zgjidhje sfiduese; • Njohuri të mira të gjuhës angleze (përvojë në përpunimin e tekstuar është një avantazh).

Procedura e aplikimit: Kandidatet e interesuar duhet të dërgojnë CV-në dhe një letër motivimi  ne tri menyra: – ne arkivin e komunes ne zarf te mbyllur me shenirnin e meposhtem: – ne rekomandim me poste ne adresen e me poshtme: 8 Shtatori, nr.72, ne zarf te mbyllur me shënimin e më poshtëm: ose – Online, në adresën: dibra@dibra.gov.mk  me shënimin e më poshtëm: ” Moderator/Trajner për Punishten e Parë në Dizajnimin e Paketave Turistikei”.
Afati i fundit për aplikim është 04.03.2024, Vetëm aplikantët e përzgjedhur për fazën e intervistës do të kontaktohen.

Per te gjitha pyetjet dhe informacionet shtese, mund te na kontaktoni ne numrin e rneposhtern: 046/831-196 cdo dite pune nga ora 12:00 deri ne oren 16:00. Personi per kontakt Ermond Marke.

THIRRJE PUBLIKE Për ndarjen e mjeteve financiare për Shoqatat, klubet sportive dhe projekteve nga persona fizik

Në bazë të nenit 50 paragrafi 1 nga Ligji per vetëqeverisje lokale (“Gazeta zyrtare e R.M. nr. 5/02) dhe me Vendimin e Këshillit komunal Dibër për përcaktimin е procedurës për ndarjen e mjeteve financiare nga Buxheti i Komunës së Dibrës, PROGRAM Për aktivitete të Komunës së Dibrës në lëmin e sportit për vitin 2024,Nr.08-1388/17 të datës 29.12.2023,PROGRAM për aktivitetet e Komunës së Dibrës nga sfera e kulturës dhe financimi i tyre për vitin 2024,Nr.08-1388/15 të datës 29.12.2023, Program per masat dhe aktivitetet e Komunes se Dibres ne fushen e mbrojtjes sociale ne vitin 2024  Nr.08-1388/19 të dates 29.12.2023 , Kryetari i Komunes ѕë Dibrës, shpall:

    THIRRJE PUBLIKE   Për ndarjen e mjeteve financiare për Shoqatat, klubet sportive dhe projekteve  nga persona fizik  

Qëllimi i këtij konkursi eshte qe ta perforcoje dhe perparoje bashkepunimin е Komunes me klubet sportive, si dhe me organizatat nga sfera e kultures permes vendosjes ѕе relacioneve partnerike dhe nxitjes ѕе zgjidhjes ѕе problemeve lokale nepermjet kycjes te qytetareve dhe organizatave qytetare. Те drejte per pjesmarrje ne kete konkurs kane klubet sportive, shoqatat e qytetareve e regjistruara ne territorin e Komunes ѕе Dibrës sipas Ligjit për shoqatat , fondacioпet e qytetareve dhe personat fizik.     Shoqatat te cilat kane marre mjete financiare vitin e kaluar duhet te parashtrojne raport financiar mbi mjetet dhe aktvititet e kryera per vitin e kaluar, sebashku me formularet e aplikimit.     

Aktivitete që do të mbështeten:    
1.Perkrahje e OJQ-ve/klubeve dhe projektve nga personat fizik   Mbështetja e OJQ-ve dhe klubeve për përmirësimin, avancimin si dhe ngritjen e cilësisë së jetës shoqërore qytetare në komunën e Dibres.  
2. Mjedis jetësor   ð Mbrojtja e mjedisit jetësor, zhvillimi i gjelbër, zvogëlimi i ndotjes së ajrit dhe ndikimi i ndryshimeve klimatike, si dhe mbrojtja e resurseve natyrore nacionale në komunën e Dibrës.  
3.Kulturë   ð Mbështetje e ShKA-ve për promovimin e trashëgimisë kulturore dhe shumëllojshmërisë etnike, krijimin e kushteve për një jetë kulturore, mbështetje e artistëve, afirmim i artistëve të rinj, kremtimi dhe manifestimi i datave të rëndësishme kulturore për Komunën e Dibrës.  
4.Sport   ð Mbështetje e klubeve sportive për afirmimin, zhvillimin dhe ngritjen e cilësisë së sporteve rekreative në territorin e komunës së Dibres.  
5.Mbrojtje Sociale   ð Mbështetje e fëmijëve (nga sfera e mbrojtjes sociale)dhe personave me nevoja të posaçme në aktivitete dhe manifestime sportive kulturore e rekreative.  
6.Mundësi te barabarta    ð Mbështetje nga sfera për mundësi të barabarta të burrave dhe grave.               Kriteret themelore organizative  

Kriteret themelore organizative që duhet ti plotësojnë personat juridik dhe fizik (shoqatat, dhe klubet) që marrin pjesë në këtë shpallje janë:
3.1 Të jenë të regjistruara në përputhje me dispozitat e Ligjit për Shoqatat dhe Klubet, të paktën një vit para publikimit të shpalljes;
3.1.1 Personat fizik duhet të jenë shtetas të RMV dhe banues në Komunën e Dibrës; 3.2 Puna dhe veprimi ta ketë synim publikun e gjerë dhe interesat e komunitetit;
3.a.Vlerësimi i cilësisë së projekteve për
SHOQATAT/KLUBET
Vlerësimi i cilësisë së projekteve nga personat juridik që i plotësojnë kriteret themelore organizative do të kryhet në bazë të kritereve të posaçme programore: Fushat për OJQ/Klubet
1. Kapaciteti organizativ
1.1. Nëse shoqatat / klubet kanë strukturë organizative dhe burime për zbatimin e projektit (të punësuar, vullnetarë aktivë ose persona të angazhuar me kohë të pjesshme, hapësirë për zyre, pajisje teknike dhe aftësi për të menaxhuar buxhetin)
1.2. Nëse shoqatat / klubet kanë përvojë në fushën (qëllimin parësor) për të cilën aplikon në shpallje
2. Punim dhe bashkëpunim në rrjet
2.1 Nëse shoqatat / klubet janë anëtar i rrjeteve dhe platformave të organizatave qytetare (kombëtare dhe ndërkombëtare) dhe në 3 vitet e fundit kanë realizuar projekte në bashkëpunim me organizata tjera ose organe të administratës shtetërore
3. Cilësia e projektit
3.1. Sa do të kontribuojë qëllimi i përgjithshëm i projektit në realizimin e qëllimit të dhënë parësor
3.2 Sa është koherent projekti i përgjithshëm dhe a përmban angazhim të qartë për zbatimin e tij
3.3 Nëse zbatimi i aktiviteteve shpie në realizimin e rezultateve të parapara në project
3.4 Nëse plani i zbatimit është i qartë dhe i realizueshëm
3.5 Nëse ekzistojnë tregues të përcaktuar qartë për matjen e arritjeve
4. Buxheti dhe efikasitet i shpenzimeve
4.1 Nëse pasqyrohen aktivitetet në mënyrë adekuate në buxhet
4.2 Nëse marrëdhënia midis shpenzimeve të parapara dhe rezultateve të pritura është adekuate
   
3.b. Vlerësimi i cilësisë së projekteve për PERSONAT FIZIK
Vlerësimi i cilësisë së projekteve nga personat fizik që i plotësojnë kriteret themelore organizative do të kryhet në bazë të kritereve të posaçme programore: Fushat për personat fizik
1. Kapaciteti organizativ
1.1. Nëse projekti ka burime për zbatimin e projektit (të punësuar, vullnetarë aktivë ose persona të angazhuar me kohë të pjesshme)
1.2. Nëse aplikanti/ja ka përvojë në fushën (qëllimin parësor) për të cilën aplikon në shpalljen
2. Cilësia e projektit
2.1. Sa do të kontribuojë qëllimi i përgjithshëm i projektit në realizimin e qëllimit të dhënë parësor
2.2 Sa është koherent projekti i përgjithshëm dhe a përmban angazhim të qartë për zbatimin e tij
2.3 Nëse zbatimi i aktiviteteve shpie në realizimin e rezultateve të parapara në project
2.4 Nëse plani i zbatimit është i qartë dhe i realizueshëm
2.5 Nëse ekzistojnë tregues të përcaktuar qartë për matjen e arritjeve
3. Buxheti dhe efikasitet i shpenzimeve
3.1 Nëse aktivitetet pasqyrohen në mënyrë adekuate në buxhet
3.2 Nëse marrëdhënia midis shpenzimeve të parapara dhe rezultateve të pritura është adekuate                      
Dokumentacioni i nevojshëm që duhet të dorëzojnë SHOQATAT / KLUBET  

Shoqatat dhe klubet që marrin pjesë në shpalljen duhet të dorëzojnë:
1.  Fleteparaqitje (meret ne uebfaqen e Komunes DIber www.dibra.gov.mk si dhe ne hapsirat e komunes Diber);
2. Shtojca 1 –Korniza kohore  (meret ne uebfaqen e Komunes DIber www.dibra.gov.mk si dhe ne hapsirat e komunes Diber).;
3. Aneks-2 Buxheti(meret ne uebfaqen e Komunes DIber www.dibra.gov.mk si dhe ne hapsirat e komunes Diber).
4.Kopje të gjendjes aktuale nga regjistrimi në regjistrin e personave të tjerë juridik për regjistrimin e shoqatës / klubit jo më të vjetër se gjashtë muaj;
5. Kopje të statutit;        
Vërejtje: Nëse propozim-projekti juaj do të përzgjidhet dhe do të fitojë mbështetje financiare nga Buxheti Komunës së Dibres, keni detyrim që në të gjitha materialet (të shtypura dhe elektronike) në suaza të projektit të mbështetur financiarisht, të përdorni logon e komunës së Dibres, projektet që do të fitojnë mbështetje financiare nga ana e Komunës së Dibres duhet të kenë kujdes të veçantë që të mos dëmtojnë imazhin e institucionit, të mos përdorin gjuhën të urrejtjes, ofendime që mund të nxisin dhunë, jo tolerancë ndëretnike ose veprime që bien në kundërshtim me Kushtetutën dhe normat juridike të RMV-së. Për të gjitha pikat e lartpërmendura përgjegjësi do të kenë shoqatat/klubet  që do të marrin mbështetje financiare për propozim-projektet e tyre nga ana e komunës së Dibres. Dokumentacionet e pakompletuar ose aplikacionet të cilat do të dorëzohen pas afatit të paraparë në shpalljen publike nuk do të shqyrtohen! Aplikacionet e dorëzuara në arkivin e komunës së Dibres nuk do ti kthehen aplikuesit.              

Afati dhe mënyra e dorëzimit të kërkesave   Afati i fundit për dorëzimin e kërkesave është 01.03.2024 Dokumentacioni duhet të vendoset në një zarf të mbyllur dhe në të të shënohet: “SHPALLJE (për mbështetje financiare të shoqatave, klubeve sportive)” në adresën: Komuna e Dibres, 8 Shtatori nr 72 1250 Diber, në arkivin e komunës së Dibres nga ora 08:00 deri më 16:00,   Rezultatet e Thirrjes publike do të shpallen në faqen zyrtare të Komunës së Dibres. www.dibra.gov.mk Pyetjet për sqarime plotësuese mund të dorëzohen me shkresë ose në formë elektronike deri tek Komisioni për realizimin e Thirjes publike në dibra@dibra.gov.mk ose ne nr.tel 046/ 831-196.

SHPALLJE PUBLIKE PËR IT CONSULTANT PËR NDËRTIMIN  E NJË PLATFORME DIGITALE TURISTIKE NE FACEBOOK DHE INSTAGRAM NË KUADËR TË PROJEKTIT “DISCOVER DIBËR AND DEBAR”

 
Përshkrimi: Bashkohuni me ekipin tonë dinamik si Konsulent IT i specializuar në zhvillimin e faqeve dixhitale për Facebook dhe Instagram për projektin  “Discover Dibër and Debar”, i financuar nga USAID. Objektivi kryesor është zhvillimi dhe promovimi i një platforme gjithëpërfshirëse turistike që shfaq atraksionet e pasura kulturore, historike dhe natyrore të rajonit të Dibrës dhe Dibrës. Kjo nismë synon të nxisë turizmin, rritjen ekonomike dhe angazhimin e komunitetit në rajon.

Detyrat dhe përgjegjësitë:

•   Zhvillimi i faqes dixhitale: Krijoni dhe menaxhoni faqe tërheqëse në Facebook dhe Instagram të dedikuara për të shfaqur atraksionet dhe përvojat unike brenda rajonit të Dibrës. Dizajnoni përmbajtje tërheqëse dhe informuese për të magjepsur audiencën e synuar dhe për të promovuar turizmin;
•    Krijimi i përmbajtjes: Zhvilloni përmbajtje multimediale me cilësi të lartë, duke përfshirë imazhe, video dhe infografikë, për të komunikuar në mënyrë efektive bukurinë dhe rëndësinë kulturore të rajonit të Dibrës. Bashkëpunoni me fotografët, videografët dhe krijuesit e përmbajtjes vendase për të siguruar autenticitetin dhe përfaqësimin lokal; •   Angazhimi i audiencës: Zbatoni strategji për të rritur angazhimin e përdoruesve, për të inkurajuar përmbajtjen e


krijuar nga përdoruesit dhe për të nxitur një ndjenjë komuniteti midis ndjekësve. Përgjigjuni menjëherë komenteve, mesazheve dhe pyetjeve për të mbajtur ndërveprime pozitive me audiencën.
•  Analiza dhe raportimi: Monitoroni dhe analizoni matjet e performancës së mediave sociale për të vlerësuar efektivitetin e faqeve dixhitale. Siguroni raporte të rregullta mbi treguesit kryesorë të performancës, duke ofruar njohuri dhe rekomandime për optimizim.


Kualifikimet dhe aftësitë e kërkuara: •   Aftësi teknike: Ekspertizë e demonstruar në zhvillimin e faqeve dixhitale në Facebook dhe Instagram. Të aftë në mjetet e dizajnit grafik, softuerët e redaktimit të videove dhe aplikacionet e tjera përkatëse të IT-së. •   Njohuri i mediave sociale: Njohuri të thella të tendencave, algoritmeve dhe praktikave më të mira të mediave sociale. Përvojë e dëshmuar në krijimin dhe menaxhimin e fushatave të suksesshme të mediave sociale. •  Aftesi komunikimi: Aftësi të forta komunikimi me shkrim dhe verbal. Aftësia për të përcjellë në mënyrë efektive aspektet kulturore dhe turistike të rajonit të Dibrës. •   Bashkëpunimi në ekip: Të aftë për të punuar në bashkëpunim me palët e interesuara të projektit, komunitetet lokale dhe krijuesit e përmbajtjes. Gatishmëri për t’u angazhuar me perspektiva të ndryshme dhe për të kontribuar në një mjedis pozitiv ekipor. •  Aftesi te menaxhimit: Aftësi organizative efikase me aftësi për të menaxhuar detyra dhe afate të shumta. Përvoja e mëparshme në projekte të financuara nga organizatat ndërkombëtare, veçanërisht USAID-i, është e dobishme.

Procedura e aplikimit: Kandidatet e interesuar duhet të dërgojnë CV-në dhe një letër motivimi  ne tri menyra: – ne arkivin e komunes ne zarf te mbyllur me shenirnin e meposhtem:


– ne rekomandim me poste ne adresen e me poshtme: 8 Shtatori, nr.72, ne zarf te mbyllur me shënimin e më poshtëm: ose – Online, në adresën: dibra@dibra.gov.mk  me shënimin e më poshtëm: ” Konsulent IT i specializuar në zhvillimin e faqeve dixhitale për Facebook dhe Instagram” “.
Afati i fundit për aplikim është 25.01.2024, Vetëm aplikantët e përzgjedhur për fazën e intervistës do të kontaktohen. Per te gjitha pyetjet dhe informacionet shtese, mund te na kontaktoni ne numrin e rneposhtern: 046/831-196 cdo dite pune nga ora 12:00 deri ne oren 16:00. Personi per kontakt Ermond Marke.

SHPALLJE PUBLIKE PËR KONSULENT NË FUSHËN E TURIZMIT I SPECIJALIZUAR NË KORDINIMIN DHE MBËLEDHJEN E TË DHËNAVE DHE INFORMACJONEVE PËR PLAFROMËN DIGITALE FACEBOOK DHE INSTAGRAM, NË KUADËR TË PROJEKTIT “DISCOVER DIBËR AND DEBAR”

SHPALLJE PUBLIKE PËR KONSULENT NË FUSHËN E TURIZMIT I SPECIJALIZUAR NË KORDINIMIN DHE MBËLEDHJEN E TË DHËNAVE DHE INFORMACJONEVE PËR PLAFROMËN DIGITALE FACEBOOK DHE INSTAGRAM, NË KUADËR TË PROJEKTIT “DISCOVER DIBËR AND DEBAR”
 
Përshkrimi: Ne po kërkojmë një individ dinamik dhe pasionant për t’iu bashkuar ekipit tonë si Konsulent Turizmi. Si një anëtar kyç i organizatës sonë, ju do të luani një rol kyç në kurimin dhe krijimin e përmbajtjes bindëse për faqet tona në Facebook dhe Instagram. Përgjegjësitë tuaja do të përfshijnë mbledhjen e informacionit nga burime të ndryshme, duke përfshirë agjencitë turistike, restorantet dhe hotelet, për të zhvilluar paketa tërheqëse turistike për promovim në platformat tona të mediave sociale..
Detyrat dhe përgjegjësitë:

• Mblidhni, përpiloni dhe menaxhoni të dhënat përkatëse të turizmit për rajonin e Dibrës dhe Dibrës; • Koordinoni me aktorët lokalë, bizneset dhe autoritetet e turizmit për të mbledhur informacione të përditësuara; • Zhvillimi dhe zbatimi i strategjive për promovimin e turizmit në Facebook dhe Instagram; • Punoni ngushtë me ekipin e projektit, autoritetet lokale dhe partnerët e turizmit;
• Siguroni njohuri dhe rekomandime për përmirësimin e efektivitetit të strategjisë së promovimit dixhital;
• Përafroni aktivitetet me qëllimet e përgjithshme të projektit “Zbuloni Dibrën dhe Dibrën”;
• Angazhohuni me komunitetin lokal për të kuptuar nevojat e tyre dhe për t’i përfshirë ato në strategjinë dixhitale të projektit

Kualifikimet dhe aftësitë e kërkuara: •  Përvojë e dëshmuar në industrinë e turizmit, veçanërisht në mbledhjen dhe koordinimin e të dhënave; •  Ekspertizë e demonstruar në përdorimin e platformave dixhitale, veçanërisht Facebook dhe Instagram, për promovimin e turizmit; • Përvojë në punë në projekte të ngjashme të fokusuara në promovimin dhe marketingun e destinacionit; • Aftësi në metodat e mbledhjes dhe analizës së të dhënave; • Njohuri të thella të platformave të mediave sociale, veçanërisht Facebook dhe Instagram;• Aftësi për të punuar në mënyrë të pavarur dhe në bashkëpunim me një ekip; • Njohja me peizazhin kulturor dhe turistik të rajonit të Dibrës

Procedura e aplikimit:
Kandidatet e interesuar duhet të dërgojnë CV-në dhe një letër motivimi  ne tri menyra: – ne arkivin e komunes ne zarf te mbyllur me shenirnin e meposhtem: – ne rekomandim me poste ne adresen e me poshtme: 8 Shtatori, nr.72, ne zarf te mbyllur me shënimin e më poshtëm: ose – Online, në adresën: dibra@dibra.gov.mk  me shënimin e më poshtëm: “Konsulent ne fushën e turizmit”.
Afati i fundit për aplikim është 25.01.2024, Vetëm aplikantët e përzgjedhur për fazën e intervistës do të kontaktohen. Per te gjitha pyetjet dhe informacionet shtese, mund te na kontaktoni ne numrin e rneposhtern: 046/831-196 cdo dite pune nga ora 12:00 deri ne oren 16:00. Personi per kontakt Ermond Marke.

Projekti urbanistik për infrastrukturë për ndërtimin e infrastrukturës së linjës: Linja kabllore nëntokësore TM10(20)kV e planifikuar rishtazi nga nënstacioni ekzistues TS 10(20)/0.4kV në PK 9208/22 deri te nënstacioni i ri TS 10(20)/0.4kV sipas  PDU ne KK Dibër 3″, të punuar nga Elektro Dizajn SHPKNJP Ohër  me nr. teknik Е-116 /23, Shtator 2023,

THIRRJE PËR KRIJIMIN E KËSHILLIT NISMËTAR

Komuna shpall Thirrje publike për krijimin e Këshillit Nismëtar (KN) në bazë të nenit 17 të Ligjit për Pjesëmarrjen e të Rinjve dhe Politikat Rinore. Këshilli Nismëtar është një grup joformal që ka për qëllim të konsultojë të rinjtë dhe të përfaqësojë interesat e tyre në krijimin e Këshillit. Numri i anëtarëve të Këshillit Nismëtar është pesë dhe vetëm ata anëtarë kanë rolin për të formuar Kuvendin Lokal të të Rinjve.

Kohëzgjatja e KN-së është afatshkurtër dhe përfundon me thirrjen e Kuvendit të parë Lokal të të Rinjve.

Komuna është e ngarkuar me përzgjedhjen e tyre, ndërsa puna e tij koordinohet dhe ndihmohet nga nëpunësi/ja për të rinjtë në komunë.

Roli dhe detyrat e Këshillit Nismëtar:

• Mbështetje për Komunën në krijimin ose rishikimin e akteve dhe vendimeve që e rregullojnë krijimin dhe funksionimin e KRL-së,

• Shpallja e thirrjes për Kuvendin konstituiv Lokal të të Rinjve në përputhje me Statutin e komunës, sipas parimit të publicitetit dhe transparencës,

• Bashkëpunimi me komunën në organizimin dhe mbajtjen e Kuvendit konstituiv Lokal të të Rinjve KN mund të përfshijë organizata rinore, organizata për të rinjtë, forume rinore të partive politike, organizata të nxënësve dhe të studentëve dhe forma të tjera të bashkimit rinor që veprojnë dhe funksionojnë në territorin e Komunës dhe që duan të marrin pjesë në themelimin e Këshillit.

Dokumentet e detyrueshme:

• Portofoli i organizatës/grupit/shoqatës,

• Programi vjetor i punës,

• Raporti mbi aktivitetet me të rinjtë gjatë vitit të kaluar,

• Letër me emërimin për anëtar të Këshillit Nismëtar dhe informacione për kontakt,

• Letër e shkurtër motivuese nga anëtari i propozuar dhe biografi e shkurtër.

Mënyra e aplikimit nëpërmjet email adreses:

E-maili: dibra@dibra.gov.mk

Afati për aplikim: 15 ditë nga dita e shpalljes.

Njoftim 05.02.2024

Kjo thirrje u anulua për shkak se kandidatët që aplikuan nuk i plotësuan kriteriumet.

Të nderuar.

Ju faleminderit për interesimin tuaj në thirrjen për krijimin e këshillit nismëtar të Komunës Dibër me numër arhive 09-29/1 të datës 04.01.2024.

Pas shqyrtimit të aplikimeve, aplikimi juaj nuk i të plotësuar dokumentet e detyrueshme siç janë :

  • Portofoli i organizatës/grupit/shoqatës,
  • Programi vjetor i punës,
  • Raporti mbi aktivitetet me të rinjtë gjatë vitit të kaluar,
  • Letër me emërimin për anëtar të Këshillit Nismëtar dhe informacione për kontakt,
  • Letër e shkurtër motivuese nga anëtari i propozuar dhe biografi e shkurtër.

Nga data 30.01.2024 keni 7 ditë pune që të plotësoni dokumentacionin e nevojshmëm në të kundërten aplikimi juaj do të quhet i pavlefshëm.

Me respekt .

Komuna Dibër.

Perforcimi i keshillave komunale – faza e ll-te

Sot filloi zbatimi i projektit “Perforcimi i keshillave komunale – faza e ll-te” në
bashkëpunim dhe në perkrahje nga Ministrisa e veteqeverisjes lokale, Agjencia Zvicerane për zhvillim dhe bashkëpunim (SDC) dhe Programi për zhvillim i Kombeve të Bashkuara. Nën drejtimin e koordinatorit filluan të funksionojmë forumet nga qytetarët dhe asociacionet e ndryshme në komunën e Dibrës. Do të ketë gjithsejt 3 forume ku do të propozohen projekte nga 3 tematika: infrastruktura, arsimi, kultura sporti dhe hapsira publike. Në fund do të meret vendim për një projekt prioritar i cili do të finansohet nga agjensioni për zhvillim i Zvicrës me 10% konfinansim të komunes

Skip to content